понеділок, 6 лютого 2017 р.

Знайома незнайомка

  Гортаючи сторінки грудневого номеру науково-популярної природничої газети для розумників і розумниць «Колосочок», бібліотекарі відділу натрапили на доволі цікавий матеріал про найпопулярніший в Україні овоч, без якого годі й уявити наше щоденне життя. 
Ця заокеанська принцеса настільки давно мешкає поруч, що, здається, вона була у нашому раціоні завжди.
Мене варять, мене труть, пироги з мене печуть. Відгадайте, хто я є? Як звучить ім'я моє? 
Ну як, здогадались? Звичайно ж, це – картопля, картопелька, бульба, бараболя, мандибурка! Скільки цікавого ми, виявляється, ще не знаємо про цей овоч! Саме тому бібліотекарі відділу провели екогодину «Знайома незнайомка – картопля»
    Діти дізналися, коли з’явилась і звідки прийшла до нас картопля, який шкідник любить ласувати зеленими пагонами рослини та яку смакоту можна приготувати з картопельки.

Немає коментарів:

Дописати коментар