Працівники провели дітям оглядову екскурсію, показали, як працює установа: вони побували у приміщенні касира, куди доступ звичайним клієнтам заборонений, у навчальній кімнаті, в якій тренують новачків проводити банківські операції, показали термінали та навчили з ними працювати. Крім того кожна дитина мала можливість побути у ролі клієнта та отримати банківську послугу. А для того, щоб клієнтові сподобалось у банку, працівників навчають правил ввічливої поведінки, дотримання яких для кожного є обов’язковим.
Наприкінці екскурсії кожен маленький «клієнт» особисто отримав сертифікат, який засвідчує його участь у заході.
Цікаво, коли у малюків запитали, що їм найбільше запам’яталось, вони відповіли: «Потрібно посміхатись, бути чемним та ввічливим до людей, уважно слухати людину».
Насправді, маленькі діти зрозуміли найважливіше!Дивіться відеозвіт з екскурсії.
Немає коментарів:
Дописати коментар