понеділок, 19 вересня 2016 р.

Моє рідне місто - мій Житомир

   Любов до рідної країни, міста, містечка, села, вулиці, будинку, де ти народився і виріс, – дивне почуття, яке приходить, мабуть, з часом. Маленькі діти ще цього не розуміють, це - у них на рівні підсвідомості.
   
Спочатку малюк любить своїх найрідніших людей - маму і тата, своє зручненьке ліжечко, свою кімнату, свій ігровий майданчик. Вже згодом, ставши дорослою людиною, розуміє, що, де б ти не був, у якій би країні ти не жив, твоє серце завжди залишається на Батьківщині. Спадають на думку вірші відомого шотландського поета Роберта Бернса: 
Моє серце в верховині і душа моя,
Моя дума в верховині соколом буя,

Моя мрія в гори лине наздогін вітрам,
Моє серце в верховині, де б не був я сам.


У межах програми «Це моя Україна, це моя Батьківщина» та краєзнавчого проекту «МАК» у відділі обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1-4 класів пройшов перший урок любові до рідного міста " Житомир: будинки з історією".




Дуже уважно діти слухали розповідь бібліотекаря про наше рідне місто Житомир. Окремо звернули увагу на старовинні пам’ятники архітектури, які є у ньому, зокрема і на будівлю нашої бібліотеки, яка вражає величною красою та витонченістю. 

Немає коментарів:

Дописати коментар