вівторок, 31 жовтня 2017 р.

Батько і мати у долі дитячій так необхідні, щоб щастя було!

     Найбільше багатство для кожної людини – сім’я. Тато, мама, бабуся, дідусь – найрідніші люди, які завжди допоможуть у скрутну хвилину: захистять, втішать, заспокоять, порадять, навчать. Саме тому кажуть: «Моя сім’я – моя фортеця». Усе це отримує дитина, зростаючи у міцній, дружній родині. А ще в українській сім’ї прищеплюється любов до своєї рідної мови, історії, культурного надбання народу: звичаїв, обрядів, «від батька до сина» передаються сімейні цінності, реліквії, переказуються історії.
          Тож у межах програми «Бібліотека + школа + сім’я = успіх» у відділі обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1-4 класів пройшов етноскетч «Роде мій красний».
     Дітки розповідали про свою сім'ю, роздумували над тим, чи комфортно дитині жити поза родиною та пограли у гру «Ланцюжок духовних потреб». Кожна дитина придумувала кінець речення: «Родина мені дає …». Наприкінці заняття діти разом із бібліотекарем заспівали пісню Наталі Май про родину, а ще – отримали домашнє завдання – намалювати герб своєї сім’ї.

Немає коментарів:

Дописати коментар